اخبار

رأی گیری مجلس

به نقل از ایسنا برای دلایل رأی ندان افراد و دلایل مهم حضور در انتخابات اینگونه شرح داده شده است:

1-بعضی افراد دلیل عدم حضورشان را اینگونه شرح داده اند که مجلس برایشان کاری انجام نداده است؛ به بیان بنیان گذار انقلاب اسلامی مجلس باید در رأس امور باشد البته ایسنا کارهای انجام شده و نشده مجلس را ذکر نکرده است امابر این عقیده است که رسانه ها تا فرصت باقی مانده تا انتخابات به این موضوع ورود کنند و با نشان دادن کارهای مجلس و نشان دادن عدم انجامشان از لحاظ مختلف چه تاثیر ی در امور مختلف داشته میشد ور این این بین کار های انجام شده توسط مجلس نمایان تر میشد.

2-وعده های خارج از وظایف برخی نمایندگان به خصوص نمایندگان شهرستان ها در ادوار قبل و حاشیه بعضی از نمایندگان مجلس که ذهن عمومی را درگیر کرده بودند و عدم رفع شبهه و شفاف سازی به مردم باعث بد بینی یا کج فهمی توسط مردم از مجلس است که این گونه نقل شده است که اگر مشارکت حداکثری تر بود و یا آگاهانه تر بود این گونه افراد به مجلس راه پیدا نمیکردند.

3-دشمنان با همه توانشان پای کار آمده اند تا برای مشارکت پایین تمامی تلاششان را انجام دهند؛ به همین دلیل مردم باید نقش خودشان را در تصمیم گیری های مختلف پر رنگ ببینند و این مسئله جز با درایت مسئولان به دست نمی آید.

4-همچنین ذکر شده است که اگر ایران و ایران ماندن را دوست داریم، وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم که نه شعار است و نه حرف بلکه برای حفظ امنیت است.

البته شور انتخاباتی از ملزومات قوی برای مشارکت مردم در انتخابات است اما مطابق قانون یک هفته قبل انتخابات نامزد ها میتوانند تبلیغات انجام دهند و با تبلیغات زود هنگام برخورد صورت میگیرد.

و اینگونه نتیجه گیری شده است که چه شرکت بکنیم چه نکنیم، انتخابات مجلس دوازدهم در یازدهمین روز آخرین ماه سال برگزار می‌شود و افرادی هم به مجلس راه پیدا می‌کنند و برای تمام جمعیت ایران قانون‌گذاری می‌کنند و از معیشت گرفته تا سرنوشت آنان اثرگذار خواهند بود. به طور قطع، مجلس قوی با رای پایین شکل نخواهد گرفت و آن کس که از این ناحیه آسیب خواهد دید، بدون شک همه مردم خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید