اخبار

رادان به خبر نگاران اعلام داشت: همواره در پلیس بر ضرورت استفاده از دانش روز و هوشمند سازی و همچنین بهره گیری از امکانات تاکید داریم.

فرمانده فراجا از استفاده پابند الکترونیک برای کنترل مجرمان سابقه دار خبر داد

به گزارش از ایسنا به نقل از خانه داد خواهی فرنود:

در مراسم “ارتقاء ظرفیت عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و افزایش ناوگان تیم های واکنش سریع و ضربت پلیس پایتخت”با حضور سردار احمد رادان و سردار عباسعلی محمدیان نقل شده:

1000موتور سیکلت به ناوگان پلیس پایتخت اضافه شد، که این موتور ها با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و حمایت خیرین تهیه شده و از امروز در عملیات پلیس تهران مورد استفاده قرار میگیرند؛ اهداف  استفاده از آن ها نیز افزایش توان تحرک پلیس، سرعت حضور در محل های مهم و تقویت امنیت من جمله این اهداف است.

رادان همچنین درباره دوربین البسه ماموران اضافه کرد: قانون به این موضوع تاکید کرده و باید اجرا شود و پلیس نیز از این موضوع استقبال میکند و درصورت دریافت بودجه کافی در 1403 البسه تمام ماموران مجهز به دوربین خواهد شد.

همچنین در همین راستا اضافه کردند که طرح پابند الکترونیک  جهت کنترل سارقان حرفه ای نیز به زودی در سراسر کشور اجرا می شود.

فرماندهان پلیس نیز در مراسم به اهمیت دانش روز، هوشمند سازی و توسعه امکانات تاکید کردند و از تلاش های پلیس در افزایش امنیت و کاهش جرم تقدیر به عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید